AnasayfaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Veronica.

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Veronica N. Folchart
Artemis Avcısı | Kulübe Lideri
Artemis Avcısı | Kulübe Lideri
avatar

Mesaj Sayısı : 71
Drahmi : 92
Kayıt tarihi : 18/03/11
Yaş : 21
Nerden : Bilmem, öyle bir yerden işte.

MesajKonu: Veronica.   C.tesi Mart 19, 2011 7:14 am

Aslında kurgumu tam olarak şee'demedim ama, ben aramaya başlıyım. Boş boş oturmaktan sıkıldım biraz.
Efem, şimdi öncelikle V Hades'in kızı olup Artemis'e katılmış bir melez. Felaket derecede çılgın ve sürekli bir şeyler deneme peşinde, her türlü saçma şeyi denemiştir şimdiye kadar. Çoğu kişinin farkında olmadığı gizli bir zekası var, okulda falan kullanmadı çünkü ama zeki yani. Genellikle mantığıyla hareket ediyor, böyle davrananları destekler falan. Tamam, destekler kısmı biraz tuhaf oldu, kendimi öğretmen gibi hissettim. Ama öyle yani, sever mantık işlerini. Imm, ondan sonra. Her haltı dener demiştik, Artemis'e katılmasının nedeni buydu. Artemis Avcıları kampta olmadığı zamanlarda sürekli dolaşıyorlar, ne bileyim düşmanları takip ediyolar falan, V'nin çok dikkatini çekti bu olay o yüzden katıldı. Şimdi şöyle bir şey var, V Avcı olduğu için bildiğiniz gibi erkeklerle falan takılmıyor, hatta çoğu avcı erkeklerden nefret eden feminist tipler. Ancak V'nin takıldığı arkadaşları olabilir erkek olarak, sorun yapmaz. Sevgilisi olmayacak sadece, bunun dışında erkeklerle bir sorunu yok.Okçulukta iyi tabi, bunun dışında hançerini seviyor. Kampın silah deposundan almıştı, Fortuna koydu adını. Şans demek, hançerinin yanında olmasının ona şans getirdiğine inanıyor. Ya da belkide kendini sadece daha güvende hissettiği için öyledir, bilinmez. Öyle yaaaani, ben aramaya geçiyim.

+ En yakın arkadaşı. Birbirlerini uzun zamandır tanıyorlar, ayrılmaz ikili falan. [Bir]
~ Serena Melanie Holls, Athena'nın kızı.

+ Sırdaş, kanka falan. Kampta tanışmış olmaları tercihim. [Bir]
~

+ Dostlar. Aslında dostlar baya olabilir, ama daha çok sık sık beraber takıldığı kişiler gibi bir şey olursa iyi olur. [Sayısız.]
~ Lucinda Mae, Nike'ın kızı.
~ Satellite Morgan, Uranos'un kızı.
~

+ Beraber maceralara atılabileceği insanlar, hem kampta hem görevlerde falan. [En fazla üç.]
~ Delmira Etta Heloise, Ares'in kızı.

+ Dost/arkadaş fekat melez değil. Hep melez mi arıcam, başka da olsun yea. [Sayısız.]
~ William M. Corvinus, küçük tanrı.

+ Veronica ile çok içli dışlı olmayan, ama gördüğü yerde de boğazına yapışmaya kalkmayan insanlar. Nötr gibi. [Sayısız]
~

+ Ondan hoşlanmayanlar + düşmanlar falan. [Sayısız]
~

+ Profesörlerden onunla iyi anlaşan biri olabilir belki. Bilmem, belki sohbet falan ederler. Veyahut bunun tam tersi bir durum.[Belirsiz.]
~

+ Her ne kadar çoğu melez tanrı/tanrıçayla falan tanışmamış olsa da belki tanrı/tanrıçalardan biriyle bi' kurgu ayarlayabiliriz. [Belirsiz]
~

+ Aslında tam olarak bilemiyorum ama, kardeş falan? Soyadını değiştirmesi gerektiği bilinciyle gelsin efenim. Kız-erkek farketmez, iki türlü de güzel kurgular çıkar bence. [Bir.]
~

+ Çocukluk arkadaşı gibi bir şey. Yani kamptan önce tanışmış olacaklar, belki okul arkadaşı falan. Farketmez.[Bir-iki.]
~ Anna Maria Benson, Ares'in kızı.

+ Artemis Avcıları. Birnevi kardeş gibi bir şeyler zaten, aynı kulübeyi paylaşıyolar, beraber takılıyolar falan. Avcılardan düşman olduğu hiçkimse yok, o yüzden dost olarak ekleyeceğim herkesi. [Avcı olan herkes.]
~ Summer Katherine Ramsey

+ Birde şey, Veronica'dan henüz -ve büyük ihtimalle ders şeyleri dışında- hiç rp yapmadım. Yani onunla rp yapıcak elemanda aramaktayım. Kurgu buluruz, sorun değil o.
~

+ Ve tabi ek kurgular.
~

Sanırım bu kadar, unutmamışımdır umarım bi' şey.

_________________


Bırakalımspoilerspoilerolarakkalsın:
 


En son Veronica N. Folchart tarafından Perş. Mart 24, 2011 2:59 am tarihinde değiştirildi, toplamda 9 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Delmira Etta Heloise
Ares'in Çocuğu
Ares'in Çocuğu
avatar

Mesaj Sayısı : 16
Drahmi : 26
Kayıt tarihi : 18/03/11
Nerden : sum41diyarından.

MesajKonu: Geri: Veronica.   C.tesi Mart 19, 2011 9:31 am

Sen seç, ekle bir yere ^^
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
William M. Corvinus
Küçük Tanrı
Küçük Tanrı
avatar

Mesaj Sayısı : 22
Drahmi : 28
Kayıt tarihi : 19/03/11
Yaş : 22
Nerden : Belirli bir yerim yok. :)

MesajKonu: Geri: Veronica.   C.tesi Mart 19, 2011 9:46 am

Dostlar. Aslında dostlar baya olabilir, ama daha çok sık sık beraber takıldığı kişiler gibi bir şey olursa iyi olur. [En fazla üç, grup halinde falanda takılabilirler.]

Burası olursa iyi olur. Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Veronica N. Folchart
Artemis Avcısı | Kulübe Lideri
Artemis Avcısı | Kulübe Lideri
avatar

Mesaj Sayısı : 71
Drahmi : 92
Kayıt tarihi : 18/03/11
Yaş : 21
Nerden : Bilmem, öyle bir yerden işte.

MesajKonu: Geri: Veronica.   C.tesi Mart 19, 2011 10:23 am

Delmira seninle kurgu ayarlayalım öyle eklerim.^^
Ekledim efem sizi.

_________________


Bırakalımspoilerspoilerolarakkalsın:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Lucinda Mae
Nike'nin Çocuğu
Nike'nin Çocuğu
avatar

Mesaj Sayısı : 18
Drahmi : 24
Kayıt tarihi : 18/03/11

MesajKonu: Geri: Veronica.   C.tesi Mart 19, 2011 11:46 pm

Karakterim karakterinin biraz tersi bir tip sanki. İnsanların çoğu onu olgun tavırlar sergileyen ve soğuk biri olarak görürler. Yani bunlar doğrultusunda sana neresi uygun geliyorsa oraya eklemeni rica edeceğim.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Veronica N. Folchart
Artemis Avcısı | Kulübe Lideri
Artemis Avcısı | Kulübe Lideri
avatar

Mesaj Sayısı : 71
Drahmi : 92
Kayıt tarihi : 18/03/11
Yaş : 21
Nerden : Bilmem, öyle bir yerden işte.

MesajKonu: Geri: Veronica.   C.tesi Mart 19, 2011 11:59 pm

Aslında her şey olabilir gibi. Karakterlerimiz tersse nötr veya düşman, veyahut zıt olsalarda arkadaşlar falan. Gerçi karakterim çok düşmanı olan biri değil, o yüzden nötr ya da arkadaş olsunlar bence. Ne yazayım?

_________________


Bırakalımspoilerspoilerolarakkalsın:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Lucinda Mae
Nike'nin Çocuğu
Nike'nin Çocuğu
avatar

Mesaj Sayısı : 18
Drahmi : 24
Kayıt tarihi : 18/03/11

MesajKonu: Geri: Veronica.   Paz Mart 20, 2011 1:07 am

İkisinde de savaşçı bir ruh var gibi gözüküyor. Bunun doğrultusunda arkadaş olabilirler. Evet evet, arkadaşa atıver.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Anna Maria Benson
Ares'in Çocuğu | Admin
Ares'in Çocuğu | Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 50
Drahmi : 56
Kayıt tarihi : 18/03/11
Nerden : Nuterland.

MesajKonu: Geri: Veronica.   Paz Mart 20, 2011 4:39 am

Dost olabilirler. Anna her ne kadar Artemis avcısı olmasa da sevgili kelimesini pek benimsemez. Zaten benim başlığımda görürsün aradıklarımda. Ona göre bir yer eklersin daha olmadı pm ile ayarlarız. Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Veronica N. Folchart
Artemis Avcısı | Kulübe Lideri
Artemis Avcısı | Kulübe Lideri
avatar

Mesaj Sayısı : 71
Drahmi : 92
Kayıt tarihi : 18/03/11
Yaş : 21
Nerden : Bilmem, öyle bir yerden işte.

MesajKonu: Geri: Veronica.   Paz Mart 20, 2011 5:56 am

Lucinda ekledim, Büşra senin başlığına damlamıştım ben az önce, ona göre eklerim senide bi' tepki ver ona. Very Happy

_________________


Bırakalımspoilerspoilerolarakkalsın:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Anna Maria Benson
Ares'in Çocuğu | Admin
Ares'in Çocuğu | Admin
avatar

Mesaj Sayısı : 50
Drahmi : 56
Kayıt tarihi : 18/03/11
Nerden : Nuterland.

MesajKonu: Geri: Veronica.   Paz Mart 20, 2011 6:47 am

Tamam tepki verdim. adfg
Veletlik arkadaşım. Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Satellite Morgan
Uranos'un Çocuğu | Kulübe Lideri
Uranos'un Çocuğu | Kulübe Lideri
avatar

Mesaj Sayısı : 70
Drahmi : 98
Kayıt tarihi : 19/03/11
Yaş : 21
Nerden : sorusu dolaylı tümleci bulmaya yöneliktir.

MesajKonu: Geri: Veronica.   Paz Mart 20, 2011 7:12 am

Olumlu bir yer olabilir aslında, istersen. Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Summer Katherine Ramsey
Artemis Avcısı
Artemis Avcısı
avatar

Mesaj Sayısı : 47
Drahmi : 63
Kayıt tarihi : 19/03/11
Yaş : 21
Nerden : Nereye...

MesajKonu: Geri: Veronica.   Paz Mart 20, 2011 7:32 am

Avcıyım ben de, iyi bir yer olsun bence. Smile Tabii senin için de sorun yoksa. ^^
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://supernaturalrpg.yetkin-forum.com
Veronica N. Folchart
Artemis Avcısı | Kulübe Lideri
Artemis Avcısı | Kulübe Lideri
avatar

Mesaj Sayısı : 71
Drahmi : 92
Kayıt tarihi : 18/03/11
Yaş : 21
Nerden : Bilmem, öyle bir yerden işte.

MesajKonu: Geri: Veronica.   Paz Mart 20, 2011 8:04 am

Yoo, dost falan çok iyi olur. Aslında avcılar için ayrı bölüm açayım ben, evet.

_________________


Bırakalımspoilerspoilerolarakkalsın:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Satellite Morgan
Uranos'un Çocuğu | Kulübe Lideri
Uranos'un Çocuğu | Kulübe Lideri
avatar

Mesaj Sayısı : 70
Drahmi : 98
Kayıt tarihi : 19/03/11
Yaş : 21
Nerden : sorusu dolaylı tümleci bulmaya yöneliktir.

MesajKonu: Geri: Veronica.   Paz Mart 20, 2011 9:41 am

Esiiin, tak beni. Smile Dost falan olabilir istersen. Ya da şöyle diyeyim istediğin olumlu bir yer olabilir. ^^
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Veronica N. Folchart
Artemis Avcısı | Kulübe Lideri
Artemis Avcısı | Kulübe Lideri
avatar

Mesaj Sayısı : 71
Drahmi : 92
Kayıt tarihi : 18/03/11
Yaş : 21
Nerden : Bilmem, öyle bir yerden işte.

MesajKonu: Geri: Veronica.   Perş. Mart 24, 2011 2:58 am

Ben senin mesajını görmemişim pardon. Very Happy:D Dosta ekliyorum o zaman.

_________________


Bırakalımspoilerspoilerolarakkalsın:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Veronica.
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Camp of War Destek :: Kurgu Bölümü :: Kurgularınız-
Buraya geçin: